Vračila
1. ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Lisca d.o.o. pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na e-naslov [email protected]i. Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga.
V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe kupec nedvoumno navede svojo odločitev, da od pogodbe odstopa (z navedbo imena in datumom oddanega naročila) ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj.
2. VRAČILO BLAGA*
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz odstavka 1.
Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. Kupec se lahko izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo. V nobenem primeru pa zaradi povračila kupnine kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo.
Priporočljivo in zaželeno je, da so izdelki, ki jih kupec vrača nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Lisca d.o.o. ali pa ga pustite v enem izmed prodajnih mest Lisca iz seznama tukaj.
Menjava izdelkov (za drugo velikost, barvo …) ni mogoča – v primeru vračila se kupcu vrne kupnina za vrnjene izdelke.
Naslov podjetja za vračilo po pošti:
Lisca d.o.o.
Prešernova 4
8290 Sevnica – s pripisom Spletna prodaja.
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
3. REKLAMACIJE zaradi neskladnosti
Lisca d.o.o. odgovarja za skladnost prodajanega blaga v skladu z aktualnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, v nadaljevanju Zakon) v spletni trgovini Lisca.com. Kupec eventualno reklamacijo (notifikacija neskladnosti) sporoči na elektronski naslov [email protected]. Lisca d.o.o. namreč odgovarja za vsako neskladnost blaga (po določbah teh pogojev oz. Zakona), ki že obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže najkasneje v dveh letih od dobave blaga.
Neskladnost blaga
Blago, ki ga prodaja Lisca d.o.o. je neskladno takrat, ko:
1. blago ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja (ob upoštevanju morebitnih predpisov, tehničnih standardov, panožnih kodeksov ravnanja,…);
2. blago ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
3. ni dobavljeno skupaj z vsemi zatrjevanimi dodatki, vključno z embalažo ter morebitnimi navodili (v kolikor lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel);
4. ni take količine ter nima takih značilnosti in drugih lastnosti (trajnost, funkcionalnost, združljivost in varnost), kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga.
Pravice kupca v primeru neskladnosti izdelkov
V kolikor se neskladnost pokaže v enem letu od dobave blaga zakon predpisuje pravno domnevo, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave. Vendar pa ima Lisca d.o.o. pravico dokazati drugače oz. lahko pride do ovrženja prej omenjene domneve, v kolikor le ta ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
V primeru ugotovljene neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil Lisco d.o.o. v skladu s predpisanim postopkom, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti npr. povračilo stroškov prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Lisca d.o.o. je zavezana odpraviti utemeljeno neskladnost blaga tako, da v skladu z zakonskimi določbami vzpostavi potrebno skladnost blaga.
Postopek uveljavljanja reklamacije
Kupec mora najprej v obvestilu Lisci d.o.o. o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. To stori tako, da izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu ob vračilu, skupaj s kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem kupec pošlje na podjetje Lisca d.o.o. ali pa ga pusti v enem izmed prodajnih mest Lisca iz seznama tukaj.
Lisca d.o.o. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.